Általános szerződési feltételek /ÁSZF/
Kérjük, hogy amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A webáruházban feltüntetett adatok, így a szerződéskötés irányadó nyelve a magyar nyelv.
A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések megválaszolásával a megadott elérhetőségeinken rendelkezésre állunk.
Vásárlás és megrendelés
A webáruházban forgalmazott termékek körét kategóriánként csoportosítva a termékek listaoldala tartalmazza. A termékek mellett feltüntetett egységárak bruttó (valamennyi adótételt) tartalmazó fogyasztói árak. A termékek mellett feltüntetett árak az esetleges házhozszállítás díjat nem tartalmazzák.
A keresett és megvásárolni kívánt termék megrendelése a "Vásárlás" gomb megnyomásával kezdeményezhető. A Vásárlás gomb kattintásával a kiválasztott termék a „Bevásárló kosár"-ba kerül, mégpedig 1 darab mennyiséggel. A kosár minden termék listaoldalán a részletes termékleírás adatai mellett található. A megvásárolni kívánt termék darabszámát a kosárban tudja megadni. Amennyiben a megadott 1 darab mennyisége nem megfelelő, a megrendelés véglegesítése előtt a kosár tartalma módosítható a megrendelt termékek darabszáma tekintetében, illetve más termékekkel bővíthető is a "Folytatom a vásárlást" gomb megnyomásával. Ugyanakkor a kosár tartalma a megrendelés véglegesítése előtt törölhető is X gomb megnyomásával. A megrendelni kívánt termék(ek) megfelelő mennyiségének megadása után a "Kifizetés" gombra kattintva folytatható a vásárlás. A megrendelés következő lépésében a számlázási és szállítási adatok megadása, egyeztetése történik. Törzsvásárlók email címük és jelszavuk megadása után rendelkezhetnek számlázási és/vagy szállítási címük változásáról. Új vásárlók esetében számlázási és elérhetőségi adataik megadása szükséges, az azonban kizárólag a megrendelés teljesíthetősége érdekében történik. Amennyiben a szállítási cím eltér a számlázási címtől, az oldal alján található négyzetbe jelölés helyezendő el. A "Folytatás" gomb megnyomásával a megrendelés további lépéseként a fizetési mód meghatározása történik.
Szállítási és fizetési módok
A megrendelés teljesítésének Fizetési módjaként jelenleg kizárólag a készpénzes módozat áll rendelkezésre. Futárszolgálat bevonásával történő átvétel esetén az ellenérték átadása a kézbesítő futár részére történik. Abban az esetben, ha a termék átvétele futárszolgálat bevonásával történik, a termék fogyasztói árán felül a megrendelőt terheli a termék kiszállításának díja. A kiszállítás díja a termék súlyától függően változó, a szállítási adatok megadása után - GLS futárszolgálat szolgáltatási díjtételeinek figyelembe vételével - összegszerű meghatározása egyénileg történik. Az adott termékre vonatkozó kiszállítási díjat a webáruház külön tételként szerepelteti.
A fizetési mód és a szállítási módozat megjelölése után a megrendelést a "Megrendelés küldése" gomb megnyomásával lehet lezárni és egyben véglegesíteni. A lezárt és a webáruház felé leadott megrendelést követően a rendszerünk először egy automata üzenetet küld a megrendelő részére megrendelése elküldéséről, illetve megérkezéséről. Megrendelése hivatalossá akkor válik, ha a megrendelés teljesítéséről szóló visszaigazolás is emailben megerősítésre kerül a vásárló részére. A sikeres megrendelés visszaigazolásától számított legkésőbb 3 munkanapon belül a kiválasztott termék személyes átadásra vagy postára adásra kerül a megrendelő részére. A kibocsátott számlát a csomag tartalmazza.
Szállítás
Webáruházunk a szállítást a GLS Futárszolgálat bevonásával végezteti. A csomagfeladásról a feladás napján emailben tájékoztatást küldünk. A szállítás során a megrendelő részére külön csomagolási költség NEM kerül felszámításra. A futárszolgálat a csomagok kézbesítését munkanapokon végzi, mégpedig 8-17 óra között. A futárszolgálat kézbesítési szabályai szerint a küldemény kézbesítését 2 alkalommal kíséreli meg. Ha a csomagot a megrendelő nem keresi, úgy a szállítási költséget ráterheljük. A csomag átvételével kapcsolatban a következőkre hívjuk fel a figyelmet: a kívánt terméket kizárólag abban az esetben rendelje meg, amennyiben a csomag átvételekor annak ellenértékét ki tudja fizetni a kézbesítőnek. Át nem vett, visszaküldött csomag esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük.
Személyes átvétel
Lehetőség van személyes átvételre is. Ez esetben választásával kérjük ezt jelezze felénk. Személyes átvételre az elérhetőségként megjelölt 1119 Budapest XI. Rátz László utca 36. szám alatti címen van lehetőség előre egyeztetett időpontban.
FONTOS: AZ ELSŐ VISSZAIGAZOLÓ EMAIL NEM JELENTI A SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉT. EZ ARRÓL TÁJÉKOZTATJA A VÁSÁRLÓT, HOGY RENDELÉSÉT RÖGZÍTETTÜK. A SZERZŐDÉS TÉNYLEGES MEGKÖTÉSÉT A RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSÁRÓL SZÓLÓ ELEKTRONIKUS ÚTON MEGKÜLDÖTT MEGERŐSÍTÉS-VISSZAIGAZOLÁS JELENTI.
Megrendeléshez kapcsolódó egyéb információ
Abban az esetben, ha megrendeléséről várakozása ellenére nem kap visszaigazolást, kérjük vegye fel elérhetőségeink valamelyikével a kapcsolatot. Előfordulhat, hogy a megrendelt termék gyártása megszűnt vagy ideiglenes készlethiány jelentkezik, ebben az esetben fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelés visszautasítására.
Reklamáció
Szállítás előtt a termékek sértetlenségét és működését biztosítjuk.
Reklamációra csak abban az esetben van mód, ha a termék külsőleg nem sérült.
Ha a terméken sérülés, ütődés, törés van azt semmilyen formában nem áll módunkban kicserélni!
A rendellenes használatért felelősséget nem vállalunk.
Ha a termék a rendellenes használat miatt sérült meg vagy hibásodott meg, azt nem áll módunkban cserélni.
Ha rendeltetésszerű használat során merült fel hiba akkor azt a vásárlás után legkésőbb 7 napon belül előzetes egyeztetés után adják csak postára.
Abban az esetben, ha mégis visszaküldi csomagként a terméket, azt kizárólag a saját költségén tegye, vagyis a postára adásnál fizesse ki a postázási díjat.
Ha nem így történik, az utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni, így azok visszaküldésre kerülnek átvétel nélkül.
Ha a reklamációt jogosnak ítéljük, akkor a csere vagy javított terméket a lehető leghamarabb de átlagosan 1 hét alatt visszaküldjük.
A visszaküldéskor minden esetben jegyzőkönyvet állítunk ki, melyben szerepel a hiba ténye,illetve az, hogy rendeltetésszerű volt-e a használat és a foganatosított intézkedés pl.: csere, javítás, rendellenes használat miatti elutasítás.